02. 03. 2011.

Tweak Me!

pxc-coding.com/tweak-me

Tweak Me! je program, koji služi za podešavanje ("tvikovanje") raznih skrivenih i teško dostupnih opcija operativnih sistema Windows. Podržava verzije od XP do "Sedmice", a sam prepoznaje koju verziju treba da "tvikuje" (nekompatibilne opcije se u tom slučaju ne prikazuju).

Pomoću Tweak Me-a moguće je izmeniti razne opcije: isključiti (dosadni) UAC na Win Vista i Win 7, deaktivirati Windows Defender, podesiti razne sigurnosne stavke, prilagoditi sopstvenim potrebama Internet Explorer, Windows Media Player i Windows Update, delimično aktivirati Aero na "Basic" verzijama Windowsa 7...

Program je besplatan, a ne instalira se. Naravno, kao i za sve programe za "tvikovanje", i ovde važi pravilo da je neophodno rukovati pažljivo, jer ovakvi programi potencijalno mogu da izazovu ozbiljne probleme, pa čak i preranu smrt Windowsa!

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...