26. 05. 2011.

Mouse Extender

me.codeplex.com

Mouse Extender (ME) spada u grupu tzv. "program launcher-a", odnosno programa čija je namena lakše i brže pokretanje drugih programa.

Ovaj "pokretač programa", za razliku od mnogih programa slične namene, ne stoji sve vreme prikazan na ekranu (iako ima i tu mogućnost), već se predefinisano pokreće klikom na srednje dugme miša, tj. jednim klikom na točkić miša! Ovo je moguće promeniti - npr. koristiti kombinaciju nekog tastera na tastaturi i nekog dugmeta na mišu, ali i samo klikom na neki taster (predefinisan je taster F4).

Kada se otvori ME, dobija se prozor u koji se mogu prevući prečice za bilo koji program, folder, fajl ili link! Sve to je moguće organizovati putem tabova, kao i jednostavnom opcijom "prevuci i pusti" (drag & drop). Na ovaj način, sve prečice za programe su na dohvat ruke, a gužva na desktopu se znatno smanjuje.

Ukoliko u nekom programu definisani način pokretanja ometa rad tog programa, postoji mogućnost da se ME ne pokreće kada je baš taj program u fokusu. Npr. ukoliko za pokretanje ME-a koristite srednji taster miša, to može delimično da ometa ugrađene funkcije Firefoxa (otvaranje linka u novom tabu ili zatvaranje taba srednjim klikom).

Program je veoma mali, jednostavan za upotrebu i portabl. Preporuka!



Slični besplatni programi:
- Quick Pop Menu
- MadAppLauncher

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...